نمایه نویسندگان

ب

  • بازقندی، پروین یادگیری در پارادایم پیچیدگی: ماهیت، قلمرو و فرایند [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]
  • باقری نوع پرست، خسرو دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
  • باقری نوع پرست، خسرو آینۀ شکستۀ حقیقت؛ پاسخ به نقد دکتر مهدی سجادی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 119-123]
  • باقری نوع پرست، خسرو نو مفهوم‌پردازی معرفت‌شناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفت‌شناختی شک سوفیستی پروتاگوراس به‌منظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 79-102]
  • بختیار نصرآبادی، حسنعلی دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
  • بنی اسد، شهین از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 124-148]
  • بهروز، سیدمحمد جایگاه طبیعت و فضاهای باز در یادگیری کودکان بر مبنای مطالعه‌ای زیست‌گرایانه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
  • بهروزی، ابوذر بررسی تحول نظریه گاردنر از هوش به ذهن: پنج ذهن برای آینده [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 126-141]

پ

ت

  • توماج ایری، موسی موانع معرفت‌شناختی نزد گاستون باشلار و پیامدهای تربیتی آن در آموزش علم [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 5-24]

ح

  • حسین قلی زاده، رضوان از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 124-148]

خ

  • خندقی، مقصود امین از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 124-148]

د

  • دارم، احمد اندیشه‌های نومعتزله و تعلیم و تربیت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 84-102]

ذ

  • ذاکرصالحی، غلامرضا دانشگاه ایرانی و مناقشه هویتی- کارکردی: در جستجوی الگوی گم‌شده [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 27-46]

ر

  • رادمرد، سمیه دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
  • رام، سمیه تبیین مفهوم تقوا از منظر انسان‌شناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالت‌های آن در پرورش تقوا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 103-125]

ز

  • زارعی، اقبال بررسی تحول نظریه گاردنر از هوش به ذهن: پنج ذهن برای آینده [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 126-141]
  • زمانی، بی بی عشرت چارچوب نظری کلاس‌معکوس: ترسیم اشاره‌هایی برای یادگیری فراگیرمحور [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 59-78]
  • زینلی پور، حسین بررسی تحول نظریه گاردنر از هوش به ذهن: پنج ذهن برای آینده [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 126-141]

س

  • سجادی، سید مهدی نقد گفتمان تلفیق التقاطی (بازسازی سازوارانه)در تعلیم و تربیت : با نگاهی به آثار دکتر خسرو باقری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 103-118]
  • سجادی، سیدمهدی نو مفهوم‌پردازی معرفت‌شناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفت‌شناختی شک سوفیستی پروتاگوراس به‌منظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 79-102]

ص

  • صادق زاده، علیرضا نو مفهوم‌پردازی معرفت‌شناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفت‌شناختی شک سوفیستی پروتاگوراس به‌منظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 79-102]
  • صادق زاده قمصری، علیرضا تبیین مفهوم تقوا از منظر انسان‌شناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالت‌های آن در پرورش تقوا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 103-125]
  • صفایی مقدم، مسعود اندیشه‌های نومعتزله و تعلیم و تربیت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 84-102]

ض

  • ضرغامی، اسماعیل جایگاه طبیعت و فضاهای باز در یادگیری کودکان بر مبنای مطالعه‌ای زیست‌گرایانه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
  • ضرغامی، سعید تحلیل و ارزیابی ماهیت ارتباط مجازی معلم و فراگیران در نسل نو یادگیری الکترونیکی: مطالعه موردی موک ها [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 25-36]
  • ضرغامی همراه، سعید یادگیری در پارادایم پیچیدگی: ماهیت، قلمرو و فرایند [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]

ط

  • طلایی، ابراهیم تبیین مفهوم تقوا از منظر انسان‌شناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالت‌های آن در پرورش تقوا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 103-125]

ع

  • عابدینی، یاسمین چارچوب نظری کلاس‌معکوس: ترسیم اشاره‌هایی برای یادگیری فراگیرمحور [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 59-78]

ک

  • کاویانی، حسن چارچوب نظری کلاس‌معکوس: ترسیم اشاره‌هایی برای یادگیری فراگیرمحور [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 59-78]
  • کریمی، روح‌الله بررسی و تحلیل اعتراض «تلقینی بودن» حلقۀ کندوکاو اخلاقی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 66-83]

ل

  • لیاقت دار، محمد جواد چارچوب نظری کلاس‌معکوس: ترسیم اشاره‌هایی برای یادگیری فراگیرمحور [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 59-78]

م

  • محمدی چابکی، رضا یادگیری در پارادایم پیچیدگی: ماهیت، قلمرو و فرایند [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]
  • مظفر، محمد نو مفهوم‌پردازی معرفت‌شناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفت‌شناختی شک سوفیستی پروتاگوراس به‌منظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 79-102]
  • مهرمحمدی، محمود تبیین مفهوم تقوا از منظر انسان‌شناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالت‌های آن در پرورش تقوا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 103-125]

ن

  • نصرتی هشی، کمال دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
  • نیک سرشت، ایرج موانع معرفت‌شناختی نزد گاستون باشلار و پیامدهای تربیتی آن در آموزش علم [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 5-24]

و

  • ولوی، پروانه اندیشه‌های نومعتزله و تعلیم و تربیت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 84-102]